مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-27ورزشي

ایرلاین ها به سمت رامسر آمدند/رفاه مردم کم شده است


نماینده مردم تنکابن، رامسر و عباس آباد در مجلس گفت: با توسعه باند جدید فرودگاه رامسر ایرلاین های زیادی وارد این فرودگاه شدند و برنامه پروازی را آغاز کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شمس الدین حسینی عصر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان رامسر با بیان اینکه در شرایط کرونا روزهای سختی بر مردم گذشت و کادر بهداشت و درمان و دستگاه های مختلف پای کار بودند گفت: مردم شریف در شرایط سخت پای صندوق های رأی آمدند و سلامت انتخابات مهم تر از نتیجه آن است.

وی بهره برداری از باند جدید فرودگاه و صعود تیم هورسان به لیگ برتر را دو اتفاق خوب دانست و افزود: صعود تیم والیبال هورسان به لیگ برتر افتخار بزرگی است و باید نسبت به حفظ این تیم در لیگ برتر تلاش شود.

وی تصریح کرد: رفع موانع پروازی فرودگاه رامسر در 10 سال گذشته جز و اولین کارهایی بود که در دوران وزارت پیگیری کردم و تخریب ویلاهای ریاست جمهوری بخش مهمی از توسعه فرودگاه بود که عملیاتی شد.

وی با اشاره به اینکه رامسر شهری بزرگ بوده و مردان و زنان بزرگی در خود پرورش داده است گفت: توسعه باند جدید فرودگاه رامسر سبب شد از هواپیماهای متوسط میزبانی کنیم و باید تعداد ایرلاین های بیشتری وارد فرودگاه رامسر شده و مجوز پروازهای بین المللی فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرلاین ها به سمت رامسر آمدند/رفاه مردم کم شده است

ایرلاین ها به سمت رامسر آمدند/رفاه مردم کم شده است