مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 09:052020-06-27سياسي

حضور قضات دادگستری در جلسات شهرسازی همدان برای جلوگیری از تخلفات


رییس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر همدان خواستار حضور قضات دادگستری همدان در جلسات شهرسازی برای جلوگیری از تخلفات شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نرگس نورالله زاده پیش از ظهر شنبه در جلسه ای با مدیرکل دادگستری استان همدان اظهار کرد: قوه قضاییه به عنوان رکن اساسی نظام، مسئولیت خطیر و حساسی را در راستای پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق عدالت بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه بخش اعظمی از امنیت پایدار و همه جانبه کشور مرهون تلاش های بی شائبه و مستمر مسئولان قضایی است، گفت: حوزه قضایی استان همدان در حوزه تکریم ارباب رجوع و اعتمادسازی بیشتر مردم، موفق عمل کرده است.

وی خواستار حضور قضات دادگستری در جلسات شهرسازی برای جلوگیری از تخلفات شد و گفت: با اشاره به مشکلات حوزه شهرسازی پیشنهاد می شود 2 نفر از قضات که در حوزه قوانین مدیریت شهری و شهرسازی تجربه و اطلاعات بیشتری دارند در جلسات این حوزه حضور داشته باشند تا ضمن کمک به مدیریت شهری، بخشی از مشکلات شهروندان حل و از تخلفات در این حوزه نیز جلوگیری شود.

رییس کمیسیون نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان نیز اظهار کرد: تحولات اثربخش و ارزشمندی را در قوه قضایی استان، شاهد هستیم که برای عموم مردم کاملاً ملموس است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور قضات دادگستری در جلسات شهرسازی همدان برای جلوگیری از تخلفات

حضور قضات دادگستری در جلسات شهرسازی همدان برای جلوگیری از تخلفات