مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:302020-06-27اقتصادي

شعبه دوم ناحیه نوآوری شریف در مرکز تهران تاسیس می شود


مدیر ناحیه نوآوری شریف از راه اندازی شعبه دوم این ناحیه در مرکز شهر خبر داد و گفت: در سال آینده این شعبه با حمایت صندوق بازنشستگی صدا و سیما و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

- مدیر ناحیه نوآوری شریف از راه اندازی شعبه دوم این ناحیه در مرکز شهر خبر داد و گفت: در سال آینده این شعبه با حمایت صندوق بازنشستگی صدا و سیما و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روستا آزاد امروز در مراسم افتتاح فاز یک ایستگاه نوآوری شریف با بیان این که این ناحیه از سال 97 احداث آن آغاز شد، افزود: ناحیه نوآوری شریف در فاز اول با مساحت 500 متر مربع افتتاح شد که ساخت آن با حمایت بخش خصوصی به بهره برداری رسید.

وی با بیان این که در حال حاضر 100 نفر در این مرکز مشغول به فعالیت شدند، ادامه داد: گام دوم ما اجرای طرح جامع این ایستگاه در 9 فاز بوده است که 6 هزار متر آن تا دو ماه آینده به ایستگاه نوآوری شریف اضافه خواهد شد.

روستا آزاد خطار نشان کرد: علاوه بر آن شعبه دوم مرکز نوآوری شریف در مرکز شهر و با حمایت صندوق بازنشستگی صدا و سیما و معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری راه اندازی می شود و امیدواریم در سال آینده به فاز افتتاح برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعبه دوم ناحیه نوآوری شریف در مرکز تهران تاسیس می شود

شعبه دوم ناحیه نوآوری شریف در مرکز تهران تاسیس می شود