مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 08:202020-06-27اجتماعي

ساخت مدرسه خیری ام البنین(س) در سودجان کلنگ زنی شد


احداث مدرسه خیری 6کلاسه ام البنین(س) با زیربنای 900 متر مربع در شهر سودجان کلنگ زنی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، صبح امروز احداث مدرسه خیری 6کلاسه ام البنین(س) در شهر سودجان کلنگ زنی شد.

فرحناز قائدامینی در این مراسم گفت: با احداث مدارس امید است بتوانیم عدالت آموزشی را برقرار کنیم که اگر عدالت آموزشی برقرار شود قطعا عدالت در موارد دیگر نیز بوجود می آید.

وی با اشاره به اینکه در کشور بیش از 30 هزار خیر حقیقی و حقوقی داریم، افزود: اتفاقی که امسال در آموزش و پرورش رقم خورد طرح آجر به آجر بود که در این طرح همه مردم می توانند خیر باشند و به اندازه حتی یک آجر در پیشرفت کشور سهیم شوند.

مدیرکل آموزش و پروش چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ساختن مدرسه ساختن یک ساختمان نیست بلکه ما فرهنگ و کانون تحول در کشور می سازیم که می تواند انسان هایی در جهت توسعه و پیشرفت جامعه تربیت کند که در راه شهدا و هم راستای ارزش های آنها فعالیت کنند.

قائدامینی افزود: تربیت دانش آموزانی که جامعه به آنها نیاز دارد باید به گونه ای باشد که هر دانش آموز پس از مدرسه توان زندگی درست در همه ی ساحت ها را داشته باشد.

بازگشایی مدارس از 15 شهریور مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه درسالی که گذشت توانستیم بسیاری از مدارس نیمه ساز را تکمیل و در ابتدای مهرماه تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت مدرسه خیری ام البنین(س) در سودجان کلنگ زنی شد

ساخت مدرسه خیری ام البنین(س) در سودجان کلنگ زنی شد