مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 05:452020-06-27سياسي

قطار وعده های وزیر برای لرستان راه آهن نشد/ پروژه ای که به اماواگر کشید


قطار قطار وعده پشت هم ردیف می شود اما برای لرستان راه آهن نمی شود؛ این حکایت طرح ریلی جنوب است که حالا به گفته مسئولان با کمبود اعتبار مواجه بوده و تا پایان دولت به اتمام نمی رسد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: احداث خط ریلی خرم آباد - دورود – اندیمشک از پروژه هایی است که تقریباً در خاطرات سه نسل لرستانی ها می توان ردی از آن یافت، طرحی که قرار بود مرکز لرستان را به راه آهن جنوب وصل کند ولی همچنان خبری از این وصال نیست.

ریشه مطالبه احداث خط آهن لرستان و اتصال مرکز استان به خط آهن سراسری به سه دهه قبل بازمی گردد اما در طول سال های اخیر می توان نخستین رد پا از ضرورت اجرای این پروژه را در سفر دور دوم هیئت دولت دهم به لرستان دید تا این پروژه در زمره مصوبات این سفر قرار گیرد.

ماجراهای بی پایان راه آهن لرستان اواخر سال 89 بود که بالاخره خبر اخذ مجوز کمیسیون ماده 32 پروژه های ریلی لرستان این طرح مهم را از یک خوان دیگر عبور داد تا این بار دیگر بهانه عدم توجیه اقتصادی پروژه به دستاویز مسئولان تبدیل نشود.

از اخذ مجوز ماده 32 پروژه که بیش از هشت ماه گذشت مسئولان برای آغاز عملیات اجرایی این پروژه های ریلی مهم محمود احمدی نژاد رییس جمهوری وقت را به لرستان دعوت کردند تا مراسم آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها در مهرماه سال 90 برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطار وعده های وزیر برای لرستان راه آهن نشد/ پروژه ای که به اماواگر کشید

قطار وعده های وزیر برای لرستان راه آهن نشد/ پروژه ای که به اماواگر کشید