مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 تیر 1399 ساعت 04:202020-06-27سياسي

اهداف قرارگاه جهادی مصلا نماز جمعه ورامین تشریح شد/هر هفته یک روستا


امام جمعه موقت ورامین اهداف قرارگاه جهادی مصلا نماز جمعه ورامین را تشریح کرد و گفت: این قرارگاه جهادی هر هفته در یک روستا حضور می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح شنبه در تشریح اهداف حضور قرارگاه جهادی مصلای ورامین در روستاها در جمع خبرنگاران گفت: پس از اعلام طرح مواسات به خاطر کرونا، مصلای نماز جمعه ورامین به فکر تشکیل قرارگاه جهادی افتاد که گزارش عملکرد آن فرصتی دیگر را می طلبد.

وی افزود: ورامینی ها از 41 سال گذشته خاطره خوشی دارند که امام جمعه ورامین به همراه مردم علاقمند روزهای گرم تابستان برای درو کردن گندم و چیدن پنبه و.

به یاری کشاورزان می رفتند و آن حرکت ها زمینه ساز تشکیل جهاد سازندگی شد.

امام جمعه موقت ورامین گفت: از آنجایی نماز جمعه به فرموده مقام معظم رهبری قرارگاه فرهنگی هر شهر است، لذا در ستاد نماز جمعه ورامین تصمیم گرفته شد، به روستاها نیز توجه ویژه ای شود و حضور قرارگاه جهادی مصلا در روستاها با اهداف فرهنگی و خدمات اجتماعی صورت می گیرد.

محمودی افزود: مردم با استفاده از این فرصت به بیان برخی مشکلات می پردازند که همراهی و همدلی مسئولان امر شایسته تقدیر بوده است، برخی مسئولانی که مورد خطاب مردم بوده اند با آغوش باز پذیرای سخن مردم بوده اند که باید صمیمانه از آنها تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف قرارگاه جهادی مصلا نماز جمعه ورامین تشریح شد/هر هفته یک روستا

اهداف قرارگاه جهادی مصلا نماز جمعه ورامین تشریح شد/هر هفته یک روستا