مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 تیر 1399 ساعت 05:252020-06-25دانش

رتبه نخست دانشگاه کاشان در رتبه بندی دانشگاه های جوان تایمز 2020


این دانشگاه در بین دانشگاه های جامع کشور رتبه نخست در رتبه بندی دانشگاه های جوان تایمز 2020 را کسب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر مجید منعم زاده پیش از ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه های زیر 50 سال از نظر رتبه بندی تایمز به عنوان دانشگاه های جوان شناخته می شود، اظهار داشت: دانشگاه کاشان در این رتبه بندی در سال 2020 در بین دانشگاه های جامع موفق به کسب رتبه نخست شد.

وی با اشاره به معیارهای انتخاب دانشگاه های جوان در این نظام رتبه بندی ابراز داشت: آموزش، تحقیق، استنادها، چشم انداز بین المللی و انتقال دانش از جمله شاخص های این نظام رتبه بندی است.

معاون پژوهشی دانشگاه کاشان با بیان اینکه 20 دانشگاه از ایران در این نظام رتبه بندی در سال 2020 جز دانشگاه های برتر جوان جهان قرار گرفته اند، تصریح کرد: دانشگاه صنعتی نوشیروان بابل با کسب رتبه 74 در این نظام رتبه بندی در بین تمام دانشگاه های ایران حائز رتبه نخست و دانشگاه کاشان با کسب رتبه 101 تا 150 در بین دانشگاه های جامع حائز رتبه نخست و در بین کل دانشگاه ها مقام دوم را به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه در این نظام رتبه بندی و در معیارهای اعلام شده آموزش، تحقیقات، استنادات هر کدام 30 درصد وزن دارد، خاطرنشان کرد: چشم انداز بین المللی و انتقال دانش نیز به ترتیب 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه نخست دانشگاه کاشان در رتبه بندی دانشگاه های جوان تایمز 2020

رتبه نخست دانشگاه کاشان در رتبه بندی دانشگاه های جوان تایمز 2020