مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 13:452020-06-24سياسي

از انتقاد استاندار کرمان به ارایه مطالب تکراری در جلسات تا بی صاحبی بخش کشاورزی


نشست تشکل های بخش کشاورزی استان کرمان با وزیر جهادکشاورزی در اتاق بارزرگانی، صنایع معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد.

- در دیدار تشکل های بخش کشاورزی استان کرمان با وزیر جهادکشاورزی مطرح شد از انتقاد استاندار کرمان به ارایه مطالب تکراری در جلسات تا بی صاحبی بخش کشاورزی ایسنا/کرمان نشست تشکل های بخش کشاورزی استان کرمان با وزیر جهادکشاورزی در اتاق بارزرگانی، صنایع معادن و کشاورزی کرمان برگزار شد.

دکتر محمدجواد فدایی استاندار کرمان در این نشست بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مسئولان تاکید کرد و گفت: در زمان حضور مسئولین ارشد کشوری نباید مباحث تکراری مطرح شود بلکه باید نتایج کارها و اقدامات کارشناسی شده ارایه دهیم.

وی بیان کرد: در جلسات با مسئولین ارشد کشوری، اگر دو مورد از مشکلات استانی را حل کنیم خیلی بهتر از آن است که مباحث زیادی مطرح اما مشکلی از استان حل نشود لذا اگر مباحث کارشناسی ارایه دهیم خیلی مفیدتر از بازدیدهای وزیر خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهباز حسن پور رییس مجمع نمایندگان استان کرمان نیز در این جلسه با بیان اینکه حداقل 40 درصد از اشتغال استان در بحش کشاورزی است اظهار کرد: با توجه به مشکلات به وجود آمده به ویژه در بخش کشاورزی و در محصولات پسته و خرما، به 500 میلیارد تومان اعتبار با فوریت در استان کرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از انتقاد استاندار کرمان به ارایه مطالب تکراری در جلسات تا بی صاحبی بخش کشاورزی

از انتقاد استاندار کرمان به ارایه مطالب تکراری در جلسات تا بی صاحبی بخش کشاورزی