مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 تیر 1399 ساعت 06:052020-06-24فرهنگي

فراخوان دوسالانه هنرهای تجسمی «دستان 1» منتشر شد


فراخوان اولین دوسالانه پوستر، عکس و کاریکاتور «دستان 1» به دبیری محمدحسین عناصری و با هدف حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان کار و محروم منتشر شد.

- فراخوان اولین دوسالانه پوستر، عکس و کاریکاتور دستان 1 به دبیری محمدحسین عناصری و با هدف حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان کار و محروم منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری دوسالانه پوستر، عکس و کاریکاتور دستان 1 ، اولین دوسالانه پوستر، عکس و کاریکاتور دستان 1 که با هدف حمایت از حقوق کودکان به دبیری محمدحسین عناصری، 20 تا 26 مردادماه در فرهنگسرای نیاوران برپا خواهد شد.

در فراخوان این رویداد آمده است: برای هجدهمین سالگرد تأسیس انجمن حمایت از کودکان کار، مجالی پیش آمده تا از طراحان گرافیک، عکاسان و طراحان کاریکاتور دعوت کنیم تا آثار خود را در فضایی مناسب به رقابت گذارند.

حمایت از حقوق کودکان به ویژه کودکان محروم و کودکانی که در معرض بهره کشی ناشی از ورود زودهنگام به چرخه کار با آسیب های ناشی از بحران ها، حوادث طبیعی، نابسامانی های اقتصادی، اجتماعی و … قرار گرفته اند، وظیفه انسانی و اجتماعی بوده که برعهده یکایک افراد، سازمان ها و نهادهاست.

بی تردید بدون توجه کافی به حقوق کودکان، سرمایه گذاری و برنامه ریزی لازم در امر آموزش، بهداشت و ارتقای سطح زندگی آنان، امی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دوسالانه هنرهای تجسمی «دستان 1» منتشر شد

فراخوان دوسالانه هنرهای تجسمی «دستان 1» منتشر شد