مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 11:252020-06-23اقتصادي

ثبت نام 750 هنرمند صنایع دستی خسارت دیده از کرونا در سامانه «کارا»


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت نام 750 هنرمند صنایع دستی لرستان در سامانه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری (کارا) خبر داد.

- خرم آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از ثبت نام 750 هنرمند صنایع دستی لرستان در سامانه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری (کارا) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید امین قاسمی امروز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: با توجه به پایش خسارت های وارده ناشی از شیوع ویروس کرونا که در سطح کارگاه های صنایع دستی استان انجام گرفت 750 نفر در ارتباط با تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری (کارا) در خصوص خسارات ناشی از بیماری کرونا و وقوع سیل فروردین ماه سال 98 ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه به منظور حفظ سلامت هنرمندان صنایع دستی استان فعالیت آنها با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد، تصریح کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا، مسائل مرتبط به ضرورت رعایت مسائل بهداشتی، حفاظتی و پروتکل های بهداشتی به 150 کارگاه فعال در حوزه صنایع دستی استان ابلاغ شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در همین مدت به لحاظ همکاری با زنجیره تولید و شبکه درمان از ابتدای امسال تاکنون بیش از 10 هزار ماسک بهداشتی نیز توسط هنرمندان شاغل در کارگاه های صنایع دستی استان تهیه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 750 هنرمند صنایع دستی خسارت دیده از کرونا در سامانه «کارا»

ثبت نام 750 هنرمند صنایع دستی خسارت دیده از کرونا در سامانه «کارا»