مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 09:552020-06-23سياسي

مبتلا شدن 37 نفر به کرونا خروجی یک مراسم عزا در کهگیلویه و بویراحمد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با بیماری کرونا هم گفت: پروتکل های بهداشتی ناقص اجرا می شوند و در نتیجه پیش بینی موج شدید کرونا ظرف هفته های آینده محتمل است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با بیماری کرونا هم گفت: پروتکل های بهداشتی ناقص اجرا می شوند و در نتیجه پیش بینی موج شدید کرونا ظرف هفته های آینده محتمل است.

احد جمالی روز سه شنبه سوم تیرماه در شورای سلامت استان افزود: با توجه به وضعیت استان های همجوار دارای وضعیت قرمز و در سطح هشدار خوزستان، بوشهر و هرمزگان باید منتظر موج شدید کرونا در هفته های آینده باشیم.

وی استفاده از وسایل محافظ شخصی از جمله ماسک و دستکش در ادارات و برای مراجعین را الزامی اعلام و اظهارکرد: شیوه بیماری کرونا بسیار سریع است و هشدارها در این خصوص جدی است و همه باید برای عبور از پیک بیماری همکاری کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: مردم عزیز استان در مرحله اول بیماری خوب رعایت و همکاری کردند اما متاسفانه رها کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مبتلا شدن 37 نفر به کرونا خروجی یک مراسم عزا در کهگیلویه و بویراحمد

مبتلا شدن 37 نفر به کرونا خروجی یک مراسم عزا در کهگیلویه و بویراحمد