مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 06:252020-06-23فرهنگي

4 فیلم ـ تئاتر جدید در شبکه نمایش نِت /متون پذیرفته شده «تئاترمان» مشخص شدند


تئاترهای جدید نمایش نت از یکم تیر ماه آغاز شده و تا جمعه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، فیلم ـ تئاترهای نمایش نِت از اول تیر ماه تا ششم با 4 کار جدید همراه شد.

یکشنبه اول تیر از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر زارع شیکاگو ، نویسنده: مارک تواین ، کارگردان : رضا وثوقی، سه شنبه 3 تیر از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر به وقت پازولینی .

نویسنده و کارگردان : آرش سنجابی، پنج شنبه 5 تیر از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر پا برهنه در پارک ، نویسنده : نیل سایمون ، کارگردان : محمد رضا انتظامی ، جمعه 6 تیر از ساعت 18 با پخش فیلم تئاتر جایی در میان خوکها .

نویسنده : آثول فوگارد ، کارگردان : سیروس همتی اجراهای این هفته است.

علاقمندان به هنر تئاتر و مخاطبان فیلم تئاتر می توانند در هر زمان و مکان و با داشتن دسترسی به اینترنت، این نمایش ها را در سایت نمایش نت مشاهده کنند.

*ثبت نام فعالیت های تابستانی کانون در سراسر کشور آغاز می شود محمدرضا زمردیان معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز ثبت نام دوره های تابستانی کانون در سراسر کشور خبر داد.

زمردیان زمان ثبت نام این دوره ها را 5 تا 15 تیر اعلام کرد و گفت: با توجه به وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و محدودیت هایی که برای اوقات فراغت تابستان کودکان و نوجوانان وجود دارد، مرحله نخست راه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

4 فیلم ـ تئاتر جدید در شبکه نمایش نِت /متون پذیرفته شده «تئاترمان» مشخص شدند

4 فیلم ـ تئاتر جدید در شبکه نمایش نِت /متون پذیرفته شده «تئاترمان» مشخص شدند