مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 تیر 1399 ساعت 05:552020-06-23اقتصادي

کرونا پروازهای فرودگاه کرمانشاه را به نصف رساند


مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از کاهش پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: شرکت های هواپیمایی تقاضا داشته باشند، - ایسنا/کرمانشاه مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه از کاهش پروازهای هفتگی فرودگاه کرمانشاه به دلیل شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا خبر داد و گفت: شرکت های هواپیمایی تقاضا داشته باشند، ما زیرساخت لازم برای افزایش پروازها را داریم.

مجتبی بیاتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا پروازهای فرودگاه کرمانشاه را تحت تاثیر قرار داده، اظهار کرد: در ایام پیش از کرونا گاهی تا حدود 140 پرواز هفتگی هم از فرودگاه کرمانشاه داشتیم، اما این تعداد اکنون به حدود 76 پرواز در هفته رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به مقاصد تهران، عسلویه، بندرعباس و مشهد پرواز داریم، اما پرواز کیش هنوز برقرار نیست و دلیل آن نیز مربوط به خود شرکت های هواپیمایی است و ارتباطی به فرودگاه ندارد.

مدیرکل فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه با بیان اینکه فرودگاه زیرساخت های لازم برای برقراری پروازها به تعداد قبل و حتی بیش از 160 پرواز در هفته را نیز دارد، یادآور شد: برقراری و افزایش پروازها منوط به وجود تقاضا از سوی شرکت های هواپیمایی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا پروازهای فرودگاه کرمانشاه را به نصف رساند

کرونا پروازهای فرودگاه کرمانشاه را به نصف رساند