مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 16:352020-06-22سياسي

برگزاری 88 هزار جشن خانگی در جشن های مردمی «زیر سایه خورشید»


برای دهه کرامت در سال جاری، 88 هزار جشن خانگی نیز برنامه ریزی شده که بخشی از لوازم مورد نیاز این جشن ها را موسسه جوانان آستان قدس با همکاری شبکه جوانان رضوی پیگیری می کند و برای افرادی که بهترین تصاویر و عکس ها را از مراسمات ارسال .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از  آستان نیوز، در این آیین باشکوه که عصر امروز  با حضور مصطفی خاکسار قهرودی قائم مقام تولیت و جمعی از مدیران آستان قدس رضوی و اعضای کاروان های زیر سایه خورشید برگزار شد، خدام رضوی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر حاضر  و محیای سفر به نقاط مختلف کشور شدند.

در این مراسم پس از قرائت قرآن کریم و مدیحه سرایی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی به تبیین برنامه کاروان های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف کشور پرداخت و گفت: با توجه به محدودیت های کرونایی که بر جشن های امسال سایه افکنده است در سال جاری 200 نفر از خادمان در قالب 50 کاروان به30 استان کشور اعزام می شوند.

محمدحسین استاد آقا اضافه کرد: برنامه های امسال با هماهنگی ستاد مبارزه با کرونای استان ها انجام شده، با کسب مجوزهای لازم مجموعه برنامه های قابل اجرا از فردا آغاز می شود، در مجموعه بنیاد کرامت رضوی مهم ترین برنامه برای دهه کرامت برگزاری جشن های زیر سایه خورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 88 هزار جشن خانگی در جشن های مردمی «زیر سایه خورشید»

برگزاری 88 هزار جشن خانگی در جشن های مردمی «زیر سایه خورشید»