مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-22اقتصادي

12 درصد املاک دولتی در کرمانشاه مستندسازی شدند


کرمانشاه_ بازرس کل قضایی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر 10 تا 12 درصد املاک دولتی در استان کرمانشاه مستندسازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو توصیه های ریاست قوه قضاییه آمده است دوره جدید یک دوره تحولی در راستای اجرای عدالت و مبارزه با فساد است.

وی گفت: یکی از وظایف سازمان بازرسی نظارت بر حسن جریان امور و حمایت از تولیدات داخلی است که دستگاه ها در این خصوص رصد می شوند تا در جایی که تولیدات داخلی وجود دارد از هیچ تولید خارجی استفاده نکنند چرا که خرید کالای خارجی اشاعه قاچاق است.

جهانیان خاطر نشان کرد: بر اساس سند تحول این سازمان رویکرد پیشگیرانه، افزایش اعتماد عمومی، القا مبارزه با فساد، حمایت از مدیران پاکدست، بهره مندی از نظارت همگانی، حمایت از افشا کنندگان فساد و حمایت از بازرسان افتخاری مد نظر است.

این مسئول با بیان اینکه سه نوع بازرسی مستمر، موردی و فوق العاده داریم، گفت: در سال گذشته حدود 31 بازرسی مصوب مستمر داشتیم که با 39 برنامه مستمر در دستگاه ها رسیدگی شد.

انجام 88 بازرسی موردی در سال گذشته بازرس کل قضایی استان کرمانشاه از 88 مورد بازرسی موردی طی سال گذشته خبر داد و بیان کرد: در این بازرسی ها 99 فقره گزارش اصلاح امور، 22 مورد تعقیب کیفری و در مجموع 155 فقره گزارش اختصاصی تخلفاتی و انضباطی داشتیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 درصد املاک دولتی در کرمانشاه مستندسازی شدند

12 درصد املاک دولتی در کرمانشاه مستندسازی شدند