مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 09:102020-06-22اقتصادي

عرضه ماهی در قایق ها و خیابان های بندرعباس ممنوع شد


فرماندار بندرعباس نسبت به عرضه ماهی در قایق ها و در خیابان ها ازجمله خیابان روبروی بازار ماهی فروشان و اسکله صیادی بندرعباس هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزیزاله کناری در جلسه بررسی مشکلات بازار ماهی فروشان عمده بندرعباس افزود: شیلات هرمزگان باید شرایط استقرار قایق های صیادی را در داخل اسکله صیادی پشت شهر بندرعباس فراهم کند و خروج قایق با ماهی از اسکله ممنوع شود.

وی گفت: از طرفی نیز شهرداری بندرعباس درصورت مشاهده قایق هایی که در خیابان اقدام به عرضه غیربهداشتی ماهی می کنند بایستی نسبت به توقیف قایق ها اقدام کند.

کناری تاکید کرد: شیلات اجازه صید را به چنین قایق هایی که این تخلف را مرتکب می شوند ندهد.

وی با اشاره به خطراتی که شیوع کرونا، عمده فروشان و خرده فروشان ماهی را تهدید می کند؛ تصریح کرد: باتوجه به انتقال بازارماهی فروشان به مکان جدید، عمده فروشان هم که از داخل خانه ها و کوچه ها و… اقدام به عرضه ماهی می کردند بصورت موقت به داخل یکی از سوله های داخل اسکله صیادی بندرعباس منتقل شده و اماکن قبلی مسدود می شوند.

فرماندار بندرعباس افزود: برای بهره برداری از سوله مزبور، بهره بردار اسکله، فضای سوله را بصورت اجاره در اختیار عمده فروشان ماهی قرار می دهد و از محل درآمد مربوطه، محیط سوله را با نظر مسئولان بهداشت آماده س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه ماهی در قایق ها و خیابان های بندرعباس ممنوع شد

عرضه ماهی در قایق ها و خیابان های بندرعباس ممنوع شد