مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 06:552020-06-22سياسي

توزیع تریاک کوپنی آمار معتادان را چند برابر کرده بود


مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: به گفته وزیر بهداری قبل از انقلاب از وقتی کوپن تریاک ارائه شد، میزان ابتلاء به مواد مخدر بیشتر شده بود و توزیع کوپنی دلیلی برای بهتر شدن وضع نیست.

- سردار مسعود زاهدیان در گفت وگو با خبرنگار مهر در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه مردم از راحتی دستیابی به مواد مخدر گله مند هستند و می گویند این همه شهید در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر می دهیم پس چرا اثرش را نمی بینیم، اظهار کرد: برای پاسخ به این سوال اول باید بپرسیم اگر این مبارزه شکل نمی گرفت این راحتی دسترسی به مواد مخدر چگونه بود؟ نکته دوم این است که ما منکر برخی از اشکالات قانون نمی شویم امروز قانون در برخورد با خرده فروشان مشکلاتی دارد و نگهداری این افراد برای ما راحت نیست.

شناسایی 136 توزیع کنند و سر شبکه اصلی مواد مخدر وی افزود: البته ما اصلاحاتی برای قانون پیشنهاد داده ایم که اگر محقق شود حتماً در عرصه مواد مخدر شاهد اصلاح خواهیم بود.

سال گذشته 136 توزیع کننده خیابانی و سرباند و سرشبکه داخلی توسط پلیس شناسایی شدند و به مراجع قضایی معرفی شدند.

مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: عناصر خرده فروش زیادی هم شناسایی شدند اما برای نگهداری این افراد مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم این بخش از کار هم اصلاح شود، برای مثال د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع تریاک کوپنی آمار معتادان را چند برابر کرده بود

توزیع تریاک کوپنی آمار معتادان را چند برابر کرده بود