مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 04:252020-06-22پزشكي

ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی آغاز شد


داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 گروه علوم پزشکی از امروز دوم تیر می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

- داوطلبان آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 1399 گروه علوم پزشکی از امروز دوم تیر می توانند نسبت به ثبت نام و یا ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق نوبت بندی جدید، برگزاری آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی 14 آزمون در صبح جمعه 27 تیرماه 99، 20 آزمون در عصر جمعه 27 تیرماه 99، 14 آزمون در صبح شنبه 28 تیرماه 99 و 12 آزمون در عصر شنبه 28 تیرماه 99 و همچنین آزمون مجموعه داروسازی صبح روز یکشنبه 29 تیرماه 99 برگزار خواهد شد.

آخرین مهلت ثبت نام و ویرایش آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی سال 99 گروه علوم پایه پزشکی و بهداشت و تخصصی از امروز دوم تیر ماه آغاز می شود و تا 4 تیرماه 99 ادامه دارد.

با توجه به مصوبه یازدهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مبنی بر برگزاری آزمون مرحله اول دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.

D) به صورت کتبی (دفترچه و پاسخنامه کاغذی)، حوزه های آزمون دکتری تخصصی که به حد نصاب کافی برای تشکیل حوزه آزمون نرسیده اند، از فهرست محل های برگزار کننده آزمون حذف می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی آغاز شد

ثبت نام آزمون دکتری علوم پزشکی آغاز شد