مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 تیر 1399 ساعت 03:002020-06-21اقتصادي

تلاش برای افزایش مشارکت زنان روستایی در توسعه نوغانداری کشور


معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت:آموزش به زنان روستایی و مددجویان در حوزه نوغانداری فرصت خوبی برای افزایش درآمد این اقشار فراهم می کند.

- ایسنا/گیلان معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور گفت:آموزش به زنان روستایی و مددجویان در حوزه نوغانداری فرصت خوبی برای افزایش درآمد این اقشار فراهم می کند.

مجید فرزانه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به انجام تلاش هایی مضاعف برای ترویج خانوادگی کردن نوغانداری و افزایش مشارکت زنان روستایی در صنعت نوغانداری کشور گفت: تفاهمنامه هایی با کمیته امداد در 7 استان کشور شامل، استانهای گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان، آذربایجان شرقی و خراسان شمالی برای توسعه صنعت نوغانداری با کمک مددجویان و در قالب مشاغل کوچک خانگی منعقد شده است.

وی افزود: براین اساس به مددجویانی که به پرورش کرم ابریشم تمایل دارند، تخم نوغان یارانه ای، نهال رایگان و آموزش داده می شود و کمیته امداد هم بخشی از هزینه های بیمه و امکانات این کار را برای مددجویان فراهم می کند.

فرزانه ادامه داد: امسال 7000 جعبه تخم نوغان در قالب این طرح بین نوغانداران هفت استان کشور توزیع شده است.

معاون مرکز توسعه نوغانداری کشور به انعقاد تفاهم نامه دیگر با دفتر آموزش زنان روستایی و عشایر وزارت جهاد کشاورزی در 11 استان کشور هم اشاره کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای افزایش مشارکت زنان روستایی در توسعه نوغانداری کشور

تلاش برای افزایش مشارکت زنان روستایی در توسعه نوغانداری کشور