مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 11:002020-06-21اقتصادي

راهکارهایی برای بهبود رتبه شما در الکسا


از روش های رایج برای بررسی جایگاه سایت ها رتبه الکساست، که در ایران نیز رواج دارد، برای بهبود آن می توانید ترفندهای زیر را به کار بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجی پلاس، افزایش رتبه سایت در الکسا بخشی از دغدغه وب مستر ها و صاحبان سایت های اینترنتی در داخل و خارج از کشور است.

هر اندازه رتبه شما در این ابزار رتبه های وب سایت، بالا تر باشد، یعنی مخاطب سایت شما بالاست و این یعنی می توانید به درآمد زایی تبلیغاتی و افزایش برند و اعتبار خود در بازار، امیدوار باشید.

اگر چه رتبه هایی که در الکسا شاهد هستیم، نسبی است و 100 درصد با واقعیت همخوانی ندارد، اما به هر حال، رتبه در الکسا یکی از ده ها روش بررسی اعتبار و جایگاه یک سایت در کشور محل فعالیت و هم چنین سطح جهانی است.

به روز های گرم تابستان نزدیک می شویم و این فرصت خوبی را دراختیار وب مستر ها و استراتژیست های محتوا قرار می دهد تا با بررسی کلید واژه های پر بیننده سایت های رقبا و هم چنین بررسی گوگل آنالیتکس، کلید واژه های تابستانی خوب برای تولید محتوا و کسب رتبه و جایگاه در الکسا را در دستور کار قرار دهند.

موضوعات زیادی در تابستان 99 می تواند در دستور کار وب مستر ها و تولید کنندگان محتوای فارسی قرار بگیرد تا از فرصت فراغت بسیاری از کاربران در این روز های گرم سال استفاده کرده و مطالب پربیننده و پر باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکارهایی برای بهبود رتبه شما در الکسا

راهکارهایی برای بهبود رتبه شما در الکسا