مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 تیر 1399 ساعت 09:252020-06-21اقتصادي

افتتاح کارگاه پرورش کرم ابریشم در نهاوند/ اشتغالزایی توسط بسیج دانشجویی


کارگاه پرورش کرم ابریشم در نهاوند توسط فعالان بسیج دانشجویی این شهرستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، کارگاه پرورش کرم ابریشم در شهرستان نهاوند توسط فعالان بسیج دانشجویی با هدف اشتغالزایی برای جوانان آغاز به کار کرد.

مدیر این کارگاه پرورش کرم ابریشم در شهرستان نهاوند با بیان اینکه پرورش کرم ابریشم در ایران اهمیت اقتصادی فراوانی دارد و با توجه به سوددهی بالا از آن به عنوان شغل اول و یا دوم یاد می شود گفت: نهاوند ظرفیت بالقوه ای برای پرورش کرم ابریشم دارد.

محمد سعیدی کیا گفت:با توجه به سال جهش تولید بر خود واجب دانستیم تا ما هم به عنوان عضو کوچکی از مجموعه عظیم بسیج دانشجویی کشور به قدر توان و بضاعت خود در تحقق این امر تلاش کنیم بنابراین تصمیم گرفتیم در تولید کالای گرانبهای ابریشم در شهرستان ورود داشته باشیم.

وی گفت: از آن جا که کرم ابریشم از برگ درخت توت سفید تغذیه می کند، باید زیرساخت ها و احداث توتستان با تعداد و مساحت بالا در شهرستان انجام شود تا صنعت نوغانداری را در شهرستان بهبود بخشد.

مدیر این کارگاه با بیان اینکه این امر نیازمند همت مسئولان ذیربط خصوصا جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شهرداری است بر درآمدزا بودن این شغل تأکید کرد و افزود: هر جعبه تخم نوغان شامل حدود 24 الی 27 هزار تخم است که با رعایت اصول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح کارگاه پرورش کرم ابریشم در نهاوند/ اشتغالزایی توسط بسیج دانشجویی

افتتاح کارگاه پرورش کرم ابریشم در نهاوند/ اشتغالزایی توسط بسیج دانشجویی