مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 09:202020-06-20اقتصادي

سه خواسته مهم مردم ایلام از وزارت جهاد کشاورزی


مردم استان ایلام از وزارت جهاد کشوارزی انتظار دارند به اجرای طرح های احیاء اراضی شیب دار استان، سامانه گرمسیری و ایجاد پمپاژ در مناطق مختلف استان سرعت دهد.

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: مردم استان ایلام از وزارت جهاد کشوارزی انتظار دارند به اجرای طرح های احیاء اراضی شیب دار استان، سامانه گرمسیری و ایجاد پمپاژ در مناطق مختلف استان سرعت دهد.

قاسم سلیمانی دشتکی امروز شنبه 31 خرداد ماه در دیدار محمدرضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر جهاد کشاورزی، با تاکید بر ایجاد هم افزایی در راستای تحقق شعار سال ، اظهار کرد: نقش جهاد کشاورزی در شرایط امروز کشور و تحقق شعار جهش تولید بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی شرایط امروز کشور را نیازمند آرامش و کار و تلاش مضاعف عنوان کرد و گفت: مهمترین توصیه من نیز به مدیر جدید جهاد کشاورزی استان پرهیز از حاشیه و انسجام مجموعه در جهت رشد و رونق تولید است.

وی ضمن تشکر از زحمات میری رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان برای اقدسی مدیر جدید سازمان آرزوی موفقیت کرد و گفت: در انتصاب مدیران تا موافقت استاندار گرفته نشود عملا تغییرات ممکن نیست واین یک روال قانونی است.

استاندار ایلام با بیان اینکه در این مدت باقیمانده از کار دولت مدیری می خواهیم ضمن همراهی دولت، در تحقق شعار سال روحیه ای جهادی داش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه خواسته مهم مردم ایلام از وزارت جهاد کشاورزی

سه خواسته مهم مردم ایلام از وزارت جهاد کشاورزی