مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 04:102020-06-20اقتصادي

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط آغاز فعالیت کارگاه های صنایع دستی یزد


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از آغاز به کار کارگاه های آموزشی صنایع دستی استان مشروط بر رعایت قوانین و محدودیت های اعمال شده خبر داد.

- ایسنا/یزد معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از آغاز به کار کارگاه های آموزشی صنایع دستی استان مشروط بر رعایت قوانین و محدودیت های اعمال شده خبر داد.

محمدرضا دهقان مهرجردی با اشاره به تعطیلی مراکز و کارگاه های آموزش صنایع دستی استان به دنبال گسترش ویروس کرونا در کشور، اظهار کرد: این واحدها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صادر شده می توانند فعالیت خود را آغاز کنند به طوری که رعایت فاصله گذاری بین هنرجویان حداقل دو متر، گندزدایی، داشتن تهویه مناسب در مرکز، استفاده از وسایل حفاظت فردی مانند ماسک ودستکش و همچنین ممانعت از استفاده مشترک وسایل آموزشی در حین کار الزامی است.

وی افزود: فضای آموزشی استاندارد در دوران کرونا، حداقل باید 30 متر مربع بوده و تا حد امکان کلاس های آموزشی در فضای باز برگزار شود اما در صورت برگزاری کلاس ها در فضای بسته، مکان مورد نظر باید از تهویه مناسبی برخوردار شود.

معاون صنایع دستی استان یزد از اعمال محدودیت در برگزاری کارگاه های آموزشی پرخطر که نیاز به حضور مربی و هنرجو دارد، خبر داد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط آغاز فعالیت کارگاه های صنایع دستی یزد

رعایت پروتکل های بهداشتی شرط آغاز فعالیت کارگاه های صنایع دستی یزد