مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 خرداد 1399 ساعت 01:152020-06-19ورزشي

تمرینات سخت و جدی مهدی سهرابی/ حکم دادگاه بین المللی CAS هنوز صادر نشده است


رکابزن با سابقه ایران با اشاره به تمرینات سخت خود حتی در زمان تعلیق گفت: حکم دادگاه بین المللی CAS هنوز صادر نشده است، هرچند که محروم کنندگان بنده غول وکالت را بر علیه ام بسیج کرده اند.

- مهدی سهرابی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری مبنی بر محرومیت وی به مدت چهار سال از میادین ورزشی اظهار کرد: کاری که اتحادیه جهانی انجام داد و نام من را وارد لیست محرومان کرد، غیر قانونی است و در همین راستا به دادگاه CAS شکایت کردم.

وی با اشاره به اینکه محکومیت بنده بر اساس احتمالات بوده است، اما همه اظهارات بنده بر اساس مستندات بوده است، تصریح کرد: مضمون ایمیلی که اتحادیه به بنده فرستاده بود، این بود که اعتراف کنم یا مورد بخشش واقع شوم، اما من هرگز این کار نمی کنم، چون خطایی مرتکب نشده بودم.

سهرابی با اشاره به اینکه تعلیق فعالیت بنده 16 ماه پس از مسابقات انجام شده است، اضافه کرد: جای سوال است که چرا محرومیت بنده درست پس از مسابقات اتفاق نیفتاده و ماه ها بعد اتفاق افتاده است.

رکابزن با سابقه ایران با بیان اینکه  هیچ سند و مدرکی در مورد دوپینگ علیه وی وجود ندارد و  نمی شود با احتمالات کسی را محروم کرد، گفت: امروز در حالی ماموران کنترل دوپینگ روسی به ایران آمده اند که خودشان مشکل دوپینگ دارند،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمرینات سخت و جدی مهدی سهرابی/ حکم دادگاه بین المللی CAS هنوز صادر نشده است

تمرینات سخت و جدی مهدی سهرابی/ حکم دادگاه بین المللی CAS هنوز صادر نشده است