مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 خرداد 1399 ساعت 10:402020-06-18سياسي

لزوم ایجاد زمینه احیای روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان در یزد


امام جمعه یزد با بیان این که مدیریت مصرف آب باید با جدیت در روستاها دنبال شود گفت: زمینه احیای روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان باید توسط مسئولان و دست اندرکاران اجرایی ایجاد شود.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که مدیریت مصرف آب باید با جدیت در روستاها دنبال شود گفت: زمینه احیای روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان باید توسط مسئولان و دست اندرکاران اجرایی ایجاد شود.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در دیدار با مدیران و معاونین جهاد کشاورزی استان یزد اظهار کرد: در حوزه جهش تولید باید مراقبت لازم را داشته باشیم که روندهای دست و پاگیر اداری ما را از حرکت به سمت جلو بازندارد.

وی با اشاره به این‎ که تحقق جهش تولید نیازمند ترویج روحیه جهادی در جامعه است، افزود: الان در هیچ کاری نمی توان بدون توجه به نوآوری و خلاقیت حرکت کرد و حتما باید تمام عرصه ها به صورت مداوم به دنبال ایجاد نوآوری باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان این که متاسفانه سیستم آموزشی در ایران به گونه ای است که این نوآوری و خلاقیت در بین دانش آموزان و دانشجویان نهادینه نمی شود، گفت: برخی افراد همیشه از وجود کشاورزی در یزد ایراد می گیرند و به بهانه های مختلف به آن انتقاد می کنند در حالی که اگر همین میزان کشاورزی را در استان نداشته باشیم سبب گرم تر و خشک تر شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد زمینه احیای روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان در یزد

لزوم ایجاد زمینه احیای روستاها و مهاجرت معکوس روستاییان در یزد