مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 10:202020-06-17سياسي

واکنش معاون رییس جمهور به قتل های ناموسی اخیر


معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری می گوید: «بهترین کاری که در حال حاضر برای پیشگیری از این نوع قتل ها می توانیم انجام دهیم، - معصومه ابتکار، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهوری می گوید: بهترین کاری که در حال حاضر برای پیشگیری از این نوع قتل ها می توانیم انجام دهیم، تسریع در اجرایی شدن لایحه تامین امنیت زنان در برابر خشونت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ لایحه تامین امنیت زنان برای کاهش خشونت ها و تامین امنیت زنان در خانواده و جامعه تدوین شد، فراز و نشیب ها زیادی داشت که مهم ترینش با ارسال این لایحه به دلیل دارا بودن موارد جزایی به قوه قضاییه، آغاز شد.

هنوز خبر قتل رومینا اشرفی از سوی پدرش داغ است که دو خبر مشابه از قتل های ناموسی در کرمان و آبادان شبکه های اجتماعی را پر کرده است (البته به تعبیری سه قتل، آتش سوزی خانه ای در محله سلیمان داراب رشت توسط برادر که منجر به سوختن و مرگ خواهرش شد، هنوز مبهم باقی مانده).

یکی از قتل ها مشابه حادثه قتل رومینا به کشتن ریحانه، دختر بیست و چند ساله کرمانی توسط پدرش(در تاریخ 26 خرداد) برمی گردد خبری که از سوی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز تایید شده و فقط جزییاتش با آنچه که درشبکه های اجتماعی درباره قتل با تبر عنوان شده، نمی خواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش معاون رییس جمهور به قتل های ناموسی اخیر

واکنش معاون رییس جمهور به قتل های ناموسی اخیر