مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-17اقتصادي

کاهش 40 درصدی اهداء خون در لارستان


رییس سازمان انتقال خون لارستان گفت: اهداء خون در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش یافته است.

- جعفر جمالی در گفت و گو با خبرنگار فارس در لارستان با اشاره به اینکه میزان ذخایر فرآورده های خونی نسبت به سالهای گذشته به مراتب کمتر شده است، اظهار داشت: میزان اهداء خون در لارستان به نسبت مدت مشابه سال گذشته 40 درصد کاهش داشته است.

وی با برشمردن ساعات فعالیت مراکز انتقال خون در لارستان، افزود: پایگاه انتقال خون سید عبدالرحیم هاشمی زاده واقع در شهرجدید لار در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 14 بعدازظهر و در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه بعدازظهر به روی شهروندان باز است.

رییس سازمان انتقال خون لارستان با بیان اینکه پایگاه حاج غفوری واقع در شهرقدیم لار نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8 صبح تا 14 بعد از ظهر آماده خدمات رسانی است، تصریح کرد: درهای این مرکز در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 13 ، پذیرای شهروندان است.

جمالی خاطرنشان کرد: پایگاه انتقال خون شهرستان گراش نیز از در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 13 و 30 دقیقه بعد از ظهر و در روزهای پنجشنبه هر هفته از ساعت 7 و 30 دقیقه صبح تا 12 و 30 دقیقه ظهر به روی اهداکنندگان خون باز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 40 درصدی اهداء خون در لارستان

کاهش 40 درصدی اهداء خون در لارستان