مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 خرداد 1399 ساعت 07:102020-06-17اقتصادي

پروانه اکتشاف معدن «آلبلاغ» به نام ایمیدرو صادر شد


براساس مصوبات شورای تامین استان خراسان شمالی، پروانه اکتشاف معدن آلبلاغ هفته گذشته به نام ایمیدرو صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، علی اصغر زاده اظهار کرد: پس از حوادث ناگوار ناشی از حفر تونل های غیرمجاز برای برداشت ماده معدنی در محدوده آلبلاغ از سوی برخی افراد، شورای تأمین استان خراسان شمالی، جلساتی برگزار کرد و در آن، از ایمیدرو درخواست کرد برای انجام عملیات اکتشافی و ایجاد امنیت در منطقه همکاری کند.

وی ادامه داد: ایمیدرو با سازمان حفاظت محیط زیست برای دریافت مجوز انجام فعالیت های اکتشافی در منطقه جلسات مختلفی برگزار کرد که به موافقتنامه همکاری منجر و همچنین با نیروی انتظامی خراسان شمالی برای دریافت جزییات کامل هزینه های استقرار نیرو و حفاظت از منطقه، جلساتی برگزار و توافقات حاصل شد.

مدیر اکتشاف ایمیدرو اعلام کرد: براساس مصوبات شورای تامین استان خراسان شمالی، پروانه اکتشاف معدن آلبلاغ هفته گذشته به نام ایمیدرو صادر شد.

فاز پی جویی معدن آلبلاغ در حال اتمام مدیر اکتشاف ایمیدرو با اشاره به برگزاری مناقصه و انتخاب مشاور اکتشافی و تحویل منطقه آلبلاغ برای شروع عملیات اکتشافی توسط این سازمان، گفت: مشاور اکتشافی این معدن انتخاب شد و سپ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروانه اکتشاف معدن «آلبلاغ» به نام ایمیدرو صادر شد

پروانه اکتشاف معدن «آلبلاغ» به نام ایمیدرو صادر شد