مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 10:102020-06-16اقتصادي

یک هزار و 325 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال 99


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد در خصوص اعتبارات استان و همچنین پروژه پاتاوه- دهدشت توضیحاتی ارائه کرد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، علی سلحشوری با اشاره به اعتبارات عمرانی استان در سال جاری گفت: کل اعتبارات عمرانی استان در سال جاری بالغ بر یک هزار و 325 میلیارد تومان، اعم از اعتبارات استانی، ملی و ملی با ویژگی های استانی است که نسبت به سال گذشته هیچ گونه کاهشی را نداشتیم.

دبیر شورای برنامه ریزی و توسعه استان، تصریح کرد: مبلغ 448 میلیارد تومان اعتبار از محل منابع مختلف، شامل: استانی، نفت، 0/27 ارزش افزوده، توسعه راههای روستایی، جرائم راهنمایی و رانندگی، تبصره 19 و قانون استفاده متوازن به این استان ابلاغ شده است که بر اساس شاخص های ابلاغی در دستورالعمل های اجرایی قانون بودجه سال 1399 بین فصول، برنامه، دستگاه و شهرستان توزیع شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، در خصوص پروژه پاتاوه – دهدشت گفت: علاوه بر 60 میلیارد تومانی که در اعتبارات ملی دیده شده، مبلغ 250 میلیارد تومان نیز تا پایان تیرماه از طرف آقای دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ابلاغ خواهد شد که با بودجه در نظر گرفته شده و عنایت دفتر مقام معظم رهبری، امیدواریم این پروژه مهم و حیاتی در دهه فجر امسال پس از 25 سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 325 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال 99

یک هزار و 325 میلیارد تومان اعتبارات عمرانی کهگیلویه و بویراحمد در سال 99