مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:552020-06-16اقتصادي

نخستین زنجیره ارزش تولید زعفران در لرستان افتتاح شد


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان از افتتاح نخستین زنجیره ارزش تولید زعفران در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی آشتاب امروز سه شنبه در مراسم افتتاح نخستین زنجیره ارزش تولید زعفران در قالب شرکت تعاونی به صورت ویدئو کنفرانس، گفت: رویکرد این است که توسعه اقتصادی استان با اولویت تعاونی ها و از طریق تکمیل زنجیره تولید محقق شود که در این زمینه، شرکت تعاونی سلسله زرین سلسله پیشگام در این زمینه است.

وی، اظهار کرد: یکی از مهم ترین سیاست های این اداره کل تخصصی کردن، توسعه تعاونی ها و فعالیت های گروهی با بهره گیری و مساعدت از سیاست های اقتصادی دولت است که با این امر زمینه اشتغال روستاییان و عشایر با هدف تثبیت سکونت، جلوگیری از مهاجرت، به فعلیت درآوردن ظرفیت های اقتصادی مناطق روستایی که منجر به ایجاد اشتغال و کسب درآمد می شود، فراهم شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، افزود: شرکت تعاونی یاد شده با دریافت مبلغ 250 میلیون تومان تسهیلات از محل طرح اشتغال روستاییان و عشایر، 60 میلیون تومان سهم آورده اعضا و در قالب 30 هکتار اراضی تحت کشت، امروز افتتاح می شود.

آشتاب با بیان اینکه امروز سرمایه گذاری این طرح تعاونی یک میلیارد و 500 میلیون تومان رسیده است، گفت: زنجیره عرضه تولید محصول زعفران از ایده پردازی تا زم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین زنجیره ارزش تولید زعفران در لرستان افتتاح شد

نخستین زنجیره ارزش تولید زعفران در لرستان افتتاح شد