مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-16اقتصادي

کمک 40 میلیارد تومانی نیکوکاران استان سمنان به مراکز نیکوکاری


مدیرکل کمیته امداد سمنان از فعالیت 70 مرکز نیکوکاری در استان خبر داد و گفت: سال گذشته مجموع کمک نیکوکاران به 40 میلیارد تومان افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن مسعودیان راد ظهر سه شنبه در مراسم گشایش نخستین مرکز نیکوکاری تخصصی امید شهر بسطام ضمن بیان اینکه 70 مرکز نیکوکاری در استان سمنان فعالیت دارد، ابراز داشت: کمک خیران در سال 97 رقم 15 میلیارد تومان بود که برای سال گذشته این میزان به 40 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی بابیان اینکه از میزان مشارکت های مردمی سال گذشته یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای اشتغال هزینه شده است، افزود: در واقع راه اندازی مراکز نیکوکاری و اشتغال فرصتی برای توانمند شدن مددجویان و رونق بخشی به اقتصاد خانوارهای مددجویان است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان بابیان اینکه می بایست خیران به سمت راه اندازی اشتغال سوق داده شوند، ابراز داشت: در واقع وجود مراکز تخصصی اشتغال راهی برای کاهش بیکاری و آسیب های اجتماعی در جامعه خواهد بود که در این راستا کمک خیران بیش از هر چیز ضروری است.

مسعودیان راد بابیان اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی امید شهر بسطام باهدف ایجاد اشتغال برای نیازمندان راه اندازی شده است، تصریح کرد: تا پیش از این، این مرکز در شهر سمنان وجود داشت که با راه اندازی مرکز نیکوکاری شهر بس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 40 میلیارد تومانی نیکوکاران استان سمنان به مراکز نیکوکاری

کمک 40 میلیارد تومانی نیکوکاران استان سمنان به مراکز نیکوکاری