مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 11:162020-06-15دانش

دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف در مقابله با کرونا


رییس دانشگاه صنعتی شریف در نشست مدیران ارشد وزارت علوم با معاون اول رییس جمهوریدستاوردهای این دانشگاه در مقابله با کرونا را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمود فتوحی فیروزآباد، رییس دانشگاه صنعتی شریف در نشست مدیران ارشد وزارت علوم با معاون اول رییس جمهوری به تشریح اقدامات این دانشگاه در زمینه مبارزه با بیماری کرونا و دستاوردهای واحدهای فناور پرداخت.

وی در این نشست که صبح امروز (دوشنبه) در سالن شهدای جهاد علمی این وزارت برگزار شد، با اشاره به قدمت بیست ساله مراکز فناوری و کارآفرینی دانشگاه صنعتی شریف شامل مرکز کارآفرینی، مرکز رشد، صندوق پژوهش و فناوری، مجتمع خدمات فناوری، شتاب دهنده شریف، مدرسه اشتغال شریف، پارک علم و فناوری و ناحیه نوآوری شریف اظهار داشت: هم اکنون بیش از 500 واحد فناور در ناحیه نوآوری شریف فعال بوده و 3 هزار شاغل نیز در این ناحیه مشغول به کار هستند.

7 صندوق و سرمایه گذار خطرپذیر، 6 مرکز نوآوری، 10 مرکز رشد و شتاب دهنده، 2 فضای کار اشتراکی و 98 شرکت عضو از جمله دیگر بخش های ناحیه نوآوری شریف هستند.

رییس دانشگاه صنعتی شریف در خصوص اقدامات و دستاوردهای این دانشگاه در زمینه مبارزه با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: فعالیت های این دانشگاه به 3 حوزه هوش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف در مقابله با کرونا

دستاوردهای دانشگاه صنعتی شریف در مقابله با کرونا