مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 10:152020-06-15اقتصادي

اعتبار میلیاردی برای ثبت جهانی چشمه علی


مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار ملی از محل سفر رییس جمهوری برای ساماندهی مجموعه چشمه علی دامغان برای ثبت جهانی این جاذبه تاریخی، - ایسنا/سمنان مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان از اختصاص 10 میلیارد ریال اعتبار ملی از محل سفر رییس جمهوری برای ساماندهی مجموعه چشمه علی دامغان برای ثبت جهانی این جاذبه تاریخی،طبیعی خبر داد.

مهدی جمال 26 خرداد ماه و با اعلام این خبر افزود: چشمه علی دامغان برای ثبت جهانی نیازمند رفع مشکلات زیرساختی است و این اعتبار به منظور اجرای اقدامات اداری و عمرانی لازم در راستای ثبت جهانی چشمه علی دامغان و قرارگیری آن در فهرست باغ های ایرانی در قالب اسناد خزانه تخصیص یافت.

وی ادامه داد: 23 میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار ملی به منظور مرمت بافت هسته تاریخی شهرهای استان سمنان و مرمت و احیای کاروانسراهای جاده خراسان به استان سمنان تخصیص داده شده است.

جمال اضافه کرد: مراحل مقدماتی و اخذ موافقت های اولیه به منظور ثبت جهانی این اثر فاخر انجام شده است و این طرح برای بکارگیری مشاور ذیصلاح و در راستای تطبیق شرح خدمات با الزامات و دستورالعمل های ثبت جهانی در سامانه قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار میلیاردی برای ثبت جهانی چشمه علی

اعتبار میلیاردی برای ثبت جهانی چشمه علی