مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:552020-06-15بين الملل

یک منبع میدانی سوریه: نبرد ادلب نزدیک است


یک منبع میدانی سوری با اشاره به اینکه مهلت اعطایی روسیه به طرف ترکیه ای برای بازگشایی مسالمت آمیز جاده بین المللی M4 به پایان رسیده است، گفت که نبرد ادلب نزدیک شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک منبع میدانی سوریه گفت که مهلت اعطایی روسیه به طرف ترکیه برای بازگشایی جاده بین المللی M4 به روش مسالمت آمیز به اتمام رسیده و ارتش سوریه نیز تجهیزات نظامی خود را به خطوط تماس واقع در جنوب ادلب ارسال کرده است.

  این منبع سوری که به نام وی اشاره ای نشده است، در مصاحبه با خبرگزاری اسپوتنیک تصریح کرد که ارتش سوریه تجهیزات نظامی زیادی را به محورهای تماس با گروه های مسلح در ریف ادلب ارسال کرده است به خصوص اینکه گروه های مسلح از جمله هیئه تحریر الشام و افراد مسلح خارجی تحت عنوان الحزب الاسلامی الترکستانی تقریبا هر روز حملاتی را علیه پایگاه های ارتش در دشت الغاب و ریف جنوب ادلب انجام می دهند.

منبع مذکور افزود که ارتش سوریه تحرکات گروه های مسلح و صف آرایی آن ها را زیرنظر دارد و هفته گذشته چندین بار به مقابله با این گروه ها اقدام کرده و موفق شدیم خودروهای زرهی و نظامی آن ها را که در تدارک برای حمله به پایگاه های نظامی در ریف ادلب بودند، منهدم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک منبع میدانی سوریه: نبرد ادلب نزدیک است

یک منبع میدانی سوریه: نبرد ادلب نزدیک است