مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 خرداد 1399 ساعت 04:402020-06-15اقتصادي

راه های جلوگیری از آلزایمر


زمانی که انسان از سی سالگی عبور می کند یک مسیر منحنی نزولی را به سوی فراموشی طی می کند که راه حال هایی برای جلوگیری از این امر وجود دارد.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: زمانی که انسان از سی سالگی عبور می کند یک مسیر منحنی نزولی را به سوی فراموشی طی می کند که راه حال هایی برای جلوگیری از این امر وجود دارد.

مریم کرم الهی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه زمانی که به 30 سالگی می رسیم مغزهای ما آهسته و ثابت مسیر یک منحنی نزولی را در پیش می گیرند، اظهار کرد: این تنزل شناخته شده یک عارضه جانبی غیرقابل فرار نیست، بلکه اخیراً گفته می شود می توان با روش هایی تغییرات مربوط به افزایش سن را خنثی کنید.

وی با اشاره به اینکه برای جلوگیری از زوال عقل باید با ذهن تمرینات زیادی را انجام داد، عنوان کرد: در این زمینه باید کاری انجام دهید، دانشمندان بر این باورند که نرمش های هوازی منظم می تواند ساده ترین و مهم ترین راه برای سلامتی طولانی مدت مغز باشد.

کرم الهی با اشاره به اینکه قلب و شش ها واکنشی سریع نسبت به دویدن بر روی دستگاه دوی ثابت نشان می دهند، افزود: مغز هم به آرامی با هر قدم فعالیت می کند، برای سلامت دائمی مغز، روزانه حداقل 30 دقیقه فعالیت جسمانی مانند دویدن و نرمش های هوازی می تواند نقش قابل توجهی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه های جلوگیری از آلزایمر

راه های جلوگیری از آلزایمر