مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:202020-06-14ورزشي

ادامه فعالیت 8 رشته ورزشی معلولان در فدراسیون های مرتبط


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از ادامه فعالیت هشت رشته ورزشی معلولان در فدراسیون های تخصصی خود خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، علی رغبتی گفت: در جلسه ای که امروز (یک شنبه 25 خرداد) با حضور مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک، محمدرضا مظلومی رییس فدراسیون نابینایان و کم بینایان و سید شروین اسبقیان رییس فدراسیون معلولین و جانبازان در دفتر معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای برگزار شد، بعد از بررسی های انجام شده و نظر نهایی حاضران در جلسه مقرر شد رشته های تنیس، تنیس روی میز، تکواندو، قایقرانی، تیروکمان، دوچرخه سواری، بدمینتون و سوارکاری همچون گذشته در فدراسیون های ملی مرتبط به فعالیت خود ادامه بدهند.

او افزود: این تصمیم کارشناسی و قطعا به نفع رشته های یادشده خواهد بود، چرا که به لحاظ ماهیت کاری سنخیت بیش تری بین آن ها وجود دارد و فعالیت این رشته ها در تمامی ابعاد، تخصصی تر پیش خواهد رفت، ضمن این که در فدراسیون های جهانی و بین المللی نیز روال فعالیت به همین شکل است.

مدیرکل دفتربرنامه ونظارت ورزش قهرمانی در پایان تاکید کرد که وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی پارالمپیک براساس برنامه ها و عملکرد این رشته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادامه فعالیت 8 رشته ورزشی معلولان در فدراسیون های مرتبط

ادامه فعالیت 8 رشته ورزشی معلولان در فدراسیون های مرتبط