مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 11:152020-06-14بين الملل

لاوروف: نظام تک قطبی پایان یافته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، سرگیی لاوروف ، وزیر خارجه روسیه با انتشار یادداشتی به مناسبت سالگرد تولد شارل دوگل ، - وزیر خارجه روسیه با انتشار یادداشتی بر پایان برتری جویی هژمونی با هدف سلطه بر دیگر کشور ها و نظام تک قطبی جهانی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از تاس، سرگیی لاوروف ، وزیر خارجه روسیه با انتشار یادداشتی به مناسبت سالگرد تولد شارل دوگل ، رییس جمهوری پیشین فرانسه بر پایان برتری جویی هژمونی با هدف سلطه بر دیگر کشور ها تاکید کرد.

در این یادداشت لاوروف با اشاره به اینکه نظام تک قطبی جهانی دیگر پایان یافته است، همچنین تاکید کرد: هنوز هم فرصت متحد شدن تمام اروپا هست و کشور های اروپایی می توانند با کنار گذاشتن وابستگی خود به آن سوی اقیانوس ها با ملحق شدن به چین و روسیه و پیوستن به مسیر یک کمربند - یک جاده، توسعه، پیشرفت و صلح در اروپا را ایجاد کنند.

لاوروف در این مقاله همچنین به ایده محقق نشده و ناکام توسعه همکاری ها بین روسیه و کشور های اروپایی اشاره کرد و گفت که چنین نظریه ای به دلیل اقدامات غیرسازنده غربی ها و نادیده گرفتن منافع مردم اروپا توسط سیاستمداران حاکم بر این کشور ها هیچ گاه عملی نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لاوروف: نظام تک قطبی پایان یافته است

لاوروف: نظام تک قطبی پایان یافته است