مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 08:402020-06-14اقتصادي

آینده تاریک صنعت نفت شیل آمریکا/ بعید است شرکت های شیل دوباره قد راست کنند


یک کارشناس بازار انرژی می گوید با توجه به آنکه بسیاری از شرکت های فعال در صنعت نفت شیل آمریکا به خاطر افزایش شدید هزینه ها و پایین آمدن قیمت نفت در بازار جهانی در معرض ورشکستگی قرار دارند بعید به نظر می رسد که دوباره شاهد رشد قابل توجه صنعت تولید نفت شیل در آمریکا باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی ، ریک رول، مدیرعامل مؤسسه استروت یو اس هلدینگز، می گوید با توجه به آنکه اکثر شرکت های فعال در صنعت نفت شیل آمریکا  به خاطر افزایش شدید هزینه های سرمایه ای و پایین آمدن قیمت نفت در بازار جهانی ورشکست شده و یا در معرض ورشکستگی قرار دارند بعید به نظر می رسد که شاهد رشد دوباره این صنعت در آمریکا باشیم.

وی معتقد است علیرغم آنکه قیمت نفت در بازار جهانی نسبت به ماه آوریل که به حداقل رسیده بود رشد کرده و احتمالا به روند افزایشی خود ادامه خواهد داد اما این رویکرد مشکل شرکت های نفتی آمریکایی را حل نخواهد کرد و چیزی را برای آنها تغییر نمی دهد.

رول گفت: بنا بر آنچه شاهد هستیم پایان نفت شیل آمریکا به احتمال زیاد اجتناب ناپذیر خواهد بود.

برخی شرکت های نفتی بسیار سود ده هستند و برخی دیگر نیز عملکرد خوبی در آمریکا دارند اما من فکر می کنم که شاهد ورشکستگی سنگین تعداد زیادی از شرکت های نفت شیل در آمریکا در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده تاریک صنعت نفت شیل آمریکا/ بعید است شرکت های شیل دوباره قد راست کنند

آینده تاریک صنعت نفت شیل آمریکا/ بعید است شرکت های شیل دوباره قد راست کنند