مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:152020-06-14اجتماعي

60 برنامه فرهنگی و آموزشی در قزوین اجرا شد


بیش از 60 برنامه متنوع فرهنگی در فضای مجازی و همچنین برنامه هایی به صورت زنده با رعایت پروتکل های بهداشتی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین اجرا شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جشنواره ها و برنامه های فراوانی برای ایام نوروز تدارک دیده شده بود که به دلیل بیماری کرونا لغو شد؛ اما به منظور تشویق شهروندان به پویش در خانه بمانیم جشنواره نوروزی مجازی قزوین شاداب فروردین ماه 99 برگزار شد.

برگزاری جشنواره نوروزی و مجازی قزوین شاداب جشنواره نوروزی و مجازی قزوین شاداب به منظور ایجاد نشاط و شادابی و همچنین فراهم کردن بسترهای مناسب سرگرمی و بروز خلاقیت کودکان و نوجوانان در کنار والدینشان؛ از 17 اسفند ماه 98 تا 31 فروردین ماه 99 برگزار شد.

پویش شهروندی قزوین کتاب می خواند ، جشنواره خلاقانه ترین بازی های خانگی در کهن شهر قزوین ، مسابقه نمایش عروسکی ویژه کودکان، مسابقه با هم قصه بخوانیم در کهن شهر قزوین، مسابقه عکس از هفت سین های نوروزی، مسابقه نقاشی ما کرونا را شکست می دهیم ویژه کودکان و نوجوانان، مسابقه ساخت کاردستی های خلاقانه و زیبا با وسایل ساده ، مسابقه خوشنویسی ما کرونا را شکست می دهیم عناوین این جشنواره نوروزی بود که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان مواجه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 برنامه فرهنگی و آموزشی در قزوین اجرا شد

60 برنامه فرهنگی و آموزشی در قزوین اجرا شد