مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 05:102020-06-14اقتصادي

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری


شرکت خودروسازی دایملر در آلمان بالغ بر یک میلیارد دلار به منظور توسعه و تولید باتری های اختصاصی خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند.

- شرکت خودروسازی دایملر در آلمان بالغ بر یک میلیارد دلار به منظور توسعه و تولید باتری های اختصاصی خودروهای برقی سرمایه گذاری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس تازه ترین اخبار و گزارش های منتشر شده در وبسایت cleantechnica، شرکت خودروسازی دایملر آلمان به عنوان شرکت مادر مرسدس بنز، سعی دارد در هفت منطقه و کارخانه مختلف در اروپا، آسیا و آمریکای شمالی به توسعه و تولید انواع باتری های مخصوص خودروهای برقی بپردازد تا بدین ترتیب بتوانند روند توسعه خودروهای پاک و دوستدار محیط زیست را سرعت ببخشد و به جای تلاش برای تامین باتری های مورد نیاز خودروهای الکتریکی از سایر کارخانه های مختلف فعال و مستقل در کشورهای مختلف جهان، در این حوزه به خودکفایی برسد.

گفته می شود دایملر برای توسعه شبکه تولید باتری های اختصاصی خودروهای برقی بالغ بر یک میلیارد دلار هزینه و سرمایه گذاری کرده است و یکی از پروژه های اصلی آن تولید باتری در کارخانه کامنز آلمان است که باتری های لیتیوم یونی مخصوص خودروهای مرسدس بنز EQC را می سازد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری

سرمایه گذاری یک میلیارد دلاری برای تولید باتری