مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 خرداد 1399 ساعت 03:352020-06-14پزشكي

کودکان را در این دوران کرونایی دریابیم


یکجانشینی برای گروه سنی کودکان که پُرهیجان ترین روزهای زندگی خود را می گذرانند چندان مطلوب نیست و عادات غلط ما در این دوران می تواند باعث تغییر سبک زندگی کودکان ما و ایجاد تضاد در رفتارهای او شود.

- ایسنا/لرستان یک روانشناس گفت: یکجانشینی برای گروه سنی کودکان که پُرهیجان ترین روزهای زندگی خود را می گذرانند چندان مطلوب نیست و عادات غلط ما در این دوران می تواند باعث تغییر سبک زندگی کودکان ما و ایجاد تضاد در رفتارهای او شود.

مریم کرم الهی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: کودکان یکی از گروه های سنی بزرگ جامعه هستند که امروز و به واسطه شیوع ویروس کرونا خانه نشین شده اند.

وی ادامه داد: اگرچه خانه نشینی برای والدینی که به ویژه به دلیل زندگی در شهرهای بزرگ فرصت کمتری برای در خانه ماندن و استراحت داشتند، زمانی مغتنم به نظر می رسد، اما برای این گروه سنی که در پُرهیجان ترین روزهای زندگی خویش و نیازمند جست و خیزند، هرگز مطلوب به نظر نمی رسد.

کرم الهی عنوان کرد: تعطیلی مدارس و تغییر شیوه آموزش از یادگیری مستقیم در کلاس درس به آموزش از راه دور، اجبار نداشتن نظمی در خواب، تماشای تلویزیون، تغذیه و به طور کلی زندگی، افزایش ساعات استفاده از بازی های رایانه ای، فاصله گرفتن از دوستان، مدرسه، اقوام و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کودکان را در این دوران کرونایی دریابیم

کودکان را در این دوران کرونایی دریابیم