مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 17:052020-06-11ورزشي

پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از طریق واگذاری شرکت های دولتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از اراک، مصطفی سالاری امشب در حاشیه جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی استان مرکزی برگزار شد در جمع خبرنگاران در خصوص سفر یک روزه به استان مرکزی اظهار کرد: امروز در نشست های متعدد با اصناف و تشکل ها موضوعات مختلفی مطرح  شد، مواردی که مورد تاکید استاندار بود تصمیم گیری و برخی موارد نیاز به مطرح شدن در شوراهای مربوطه را دارد که در اسرع وقت مطرح و پیگیری می شود.

وی ادامه داد: برخی از پروژه های سازمان خصوصا در حوزه درمانی رفاهی که شامل کلینیک اراک و تکمیل طرح رفاهی ورزشی در اراک است، نیاز به مساعدت هایی دارد که تزریق منابع مالی در کوتاه ترین ممکن انجام خواهد شد.

سالاری اظهار کرد: با تکمیل کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) 25 تخت درمانی به بیمارستان اضافه خواهد شود که در سال جاری تکمیل می شود، بر این اساس تزریق منابع مالی و تجهیز کلینیک که منابع مالی مستقل نیاز دارد در دستور کار قرار می گیرد که در سال جاری تکمیل شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی کشور عنوان کرد: در رابطه با تکمیل کلینیک و مجتمع رفاهی ورزشی اراک همکاری و مساعدت لازم در نظر گرفته خواهد شد.

تمدید دفترچه ها با استعلام از طریق گوشی همراه و کامپیوتر  وی تصریح کرد: برای تمدید دفترچه ها نیاز بود مراجعه حضوری انجام شود که این روند حذف ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از طریق واگذاری شرکت های دولتی

پرداخت بخشی از مطالبات تامین اجتماعی از طریق واگذاری شرکت های دولتی