مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 خرداد 1399 ساعت 14:202020-06-11سياسي

اظهارات معاون رییس جمهور درباره قتل دختر 13 ساله تالشی


معاون حقوقی رییس جمهوری اشاره اینکه قتل دختر 13 ساله توسط پدرش نمونه ای از خشونت علیه زنان است، افزود: با قتل این نوجوان نه تنها خانواده او آسیب دید بلکه روح جامعه و همه مردم نیز آسیب دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به قتل دختر 13 ساله توسط پدرش در تالش گفت: اگر مکان امنی برای حضور این دختر وجود داشت و بازپرس رسیدگی کننده پس از تقاضای دختر، او را به مکان امن اعزام کرده بود، این فاجعه پیش نمی آمد.

لعیا جنیدی روز پنجشنبه در حاشیه دهمین اجلاس رییسان کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور در اصفهان، در جمع خبرنگاران با اشاره اینکه قتل دختر 13 ساله توسط پدرش نمونه ای از خشونت علیه زنان است، افزود: با قتل این نوجوان نه تنها خانواده او آسیب دید بلکه روح جامعه و همه مردم نیز آسیب دید.

وی ادامه داد: لایحه ای با عنوان "صیانت و تامین امنیت زنان در برابر خشونت" از مدت ها پیش در قوه مجریه تهیه، تنظیم و برای گرفتن نظر قوه قضاییه به این قوه فرستاده شد، اما این بررسی ها 2 سال بطول انجامید.

معاون حقوقی رییس جمهوری با اشاره به اینکه لایحه مزبور حاصل کار جمعی 2 قوه مجریه و قضاییه است، افزود: ملاحظات خیلی خوبی در این لایحه وجود دارد و وجود مکان های امن برای حمایت از زنان در آن پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات معاون رییس جمهور درباره قتل دختر 13 ساله تالشی

اظهارات معاون رییس جمهور درباره قتل دختر 13 ساله تالشی