مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 15:352020-06-10حوادث

پذیرش سالانه 1680 بیمار در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اسدآباد


سالانه به طور میانگین یک هزار و 680 بیمار در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اسداباد پذیرش می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید درویشی عصر چهارشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان همدان که با موضوع بررسی وضعیت کمپ های ترک اعتیاد و مراکز عرضه شربت و قرص متادون برگزار شد؛ با اخطار به کمپ های ترک اعتیاد اسدآباد، گفت: متأسفانه هیچکدام از مراکز ترک اعتیاد در اسدآباد استانداردهای لازم را ندارند و در صورتی که حداقل های بهداشتی و زیست محیطی را رعایت نکنند، پلمب می شوند.

درویشی افزود: سالانه به طور میانگین یک هزار و 680 بیمار در کمپ های ترک اعتیاد اسدآباد پذیرش می شوند و برای درمان هزینه دریافت می کنند بنابراین باید نسبت به استاندارد سازی محل اقدام کنند.

فرماندار اسدآباد در ادامه نسبت به عرضه دارو و شربت و قرص متادون در عطاری های سطح شهر هشدار داد و عنوان کرد: سال گذشته دانشکده علوم پزشکی اسدآباد 90 مورد بازرسی از عطاری ها انجام داده که 12 مورد آن منجر به کشف 100 قلم داروی مواد مخدر و قاچاق شده است.

درویشی از شناسایی 15 منزل مسکونی مخروبه و رها شده به عنوان پاتوق معتادین توسط شهرداری اسدآباد خبر داد و گفت: از این تعداد هفت مورد با دستور قضایی تخریب شده و تخریب مابقی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش سالانه 1680 بیمار در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اسدآباد

پذیرش سالانه 1680 بیمار در کمپ های ترک اعتیاد شهرستان اسدآباد