مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 09:352020-06-10پزشكي

ارایه خدمات کرونایی با تخفیف ویژه خبرنگاران در کلینیک نفس


خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند برای معاینه تخصصی تنفسی و انجام بررسی های تشخیصی و درمانی لازم برای بیماری کرونا به درمانگاه نفس بیمارستان ابن سینا مراجعه کنند.

- ارایه خدمات کرونایی با تخفیف ویژه خبرنگاران در کلینیک "نفس" خبرنگاران و اهالی رسانه می توانند برای معاینه تخصصی تنفسی و انجام بررسی های تشخیصی و درمانی لازم برای بیماری کرونا به درمانگاه نفس بیمارستان ابن سینا مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر انیسیان - رییس بیمارستان ابن سینا اعلام کرد: در جهت ارج نهادن به جایگاه و خدمات ارزشمند اهالی رسانه و مطبوعات در ایام همه گیری بیماری کرونا، این گروه می توانند با مراجعه به کلینیک نفس از کلیه خدمات تشخیصی و درمانی مرتبط با بیماری کرونا را با 15 درصد تخفیف انجام دهند.

بنابر اعلام روابط عمومی کلینیک نفس، ویزیت پزشک، انجام آزمایشات خونی و در صورت نیاز تست PCR و سی تی اسکن خدماتی است که در صورت شک به ابتلا به بیماری کرونا در کلینیک تخصصی کرونا در درمانگاه نفس برای اهالی رسانه ارایه خواهد شد.

این کلینیک در فضایی مجزا از ساختمان اصلی و اورژانس بیمارستان واقع است و طراحی فضا و اقدامات به گونه ای است که مراجعان اصلا در تماس با دیگران قرار نمی گیرند و در سریع ترین زمان ممکن خدمات لازم را دریافت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارایه خدمات کرونایی با تخفیف ویژه خبرنگاران در کلینیک نفس

ارایه خدمات کرونایی با تخفیف ویژه خبرنگاران در کلینیک نفس