مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 خرداد 1399 ساعت 03:052020-06-09پزشكي

سم پاشی درختان توت ویروس کرونا را از بین نمی برد


کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط اصفهان گفت: سم پاشی درختان نمی تواند ویروس کرونا را از بین ببرد، زیرا این سموم برای از بین بردن آفت ها به کار می روند، - ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط اصفهان گفت: سم پاشی درختان نمی تواند ویروس کرونا را از بین ببرد، زیرا این سموم برای از بین بردن آفت ها به کار می روند، نه ویروس ها و باکتری ها.

شهرام احتشامی در گفت و گو با ایسنا با بیان اینکه میوه توت در ارتفاع قرار دارد و احتمال اینکه ویروس از افراد بیمار و مبتلا در میوه توت اثر کرده باشد، بسیار پایین است، اظهار کرد: احتمال اینکه ویروس کرونا به بالای درخت توت رسیده و در میوه توت اثر کرده باشد، بسیار کم است، مگر اینکه توسط باد، ویروس در هوا معلق شده و خودش را به بالای درخت برساند و در میوه توت اثر کند.

وی افزود: در هر حال رعایت فاصله اجتماعی مهم است و امکان دارد در زمان استفاده از میوه توت افرادی که بر سر یک ظرف جهت صرف توت نشسته باشند، ناقل ویروس بوده یا پارچه ای که توت بر روی آن تکانده می شود و ظرفی که توت در داخل آن ریخته می شود، ممکن است آلوده به ویروس باشد.

کارشناس مسئول واحد بهداشت محیط اصفهان با تاکید براینکه وقتی چند نفر به ظاهر سالم در کنار هم نشسته باشند ممکن است یکی از آن افراد ناقل باشد و ویروس را به دیگران منتقل کند، تصریح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سم پاشی درختان توت ویروس کرونا را از بین نمی برد

سم پاشی درختان توت ویروس کرونا را از بین نمی برد