مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 14:302020-06-09اقتصادي

تامین کالاهای اساسی در استان مرکزی با مشکلی مواجه نیست


مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی گفت: کالاهای اساسی مورد نیاز مردم تاپایان سال جاری در انبارهای استان ذخیره شده و مشکلی برای تامین این کالاها در استان وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا ملکی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هرسال خرید تضمینی گندم به عنوان یک پروژه ملی و اقتصادی در دولت انجام می شود.

با توجه به قرار گرفتن در سال جهش تولید سعی شده است با خرید گندم به افزایش تولید کمک شود.

خریداری 304 هزار تن گندم در سال 98 ملکی گفت: سال گذشته 304 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان خریداری شد که با وجود کاهش 20 درصدی خرید این رقم گندم خریداری شده قابل توجه بوده است.

سال گذشته حجم قابل توجهی گندم به استان های مختلف کشور حتی استان سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، بندرعباس، کرمان و یزد ارسال شده است.

پیش بینی خرید 330 هزار تن گندم از کشاورزان در سال 99 ملکی تصریح کرد: با توجه به شرایط جوی امسال خریداری 330 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان پیش بینی شده است و امیدواریم با این میزان خرید افزایش 10 درصدی در تولید استان در خصوص تأمین این کالا در سطح ملی گام مؤثری برداشته شود.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مرکزی به همکاری عوامل اجرایی در خصوص خرید تضمینی گندم در سال جاری، گفت: 130 نفر عوامل اجرایی در 32 مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین کالاهای اساسی در استان مرکزی با مشکلی مواجه نیست

تامین کالاهای اساسی در استان مرکزی با مشکلی مواجه نیست