مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 07:252020-06-09سياسي

رایزنی برای تعیین یکی از مناطق تبریز به عنوان پایلوت شهر هوشمند در کشور


دبیر شورای اسلامی شهر تبریز از رایزنی شورا و شهرداری تبریز با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اجرای پایلوت شهر هوشمند در یکی از مناطق تبریز خبر داد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی دبیر شورای اسلامی شهر تبریز از رایزنی شورا و شهرداری تبریز با وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اجرای پایلوت شهر هوشمند در یکی از مناطق تبریز خبر داد.

سعید نیکوخصلت در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: قصد داریم یکی از مناطق تبریز را به عنوان پایلوت شهر هوشمند انتخاب کنیم به طوری که تمام پارامترهای استاندارد در این منطقه تعریف شده و پس از تحقق، شهر هوشمند به دیگر مناطق شهری نیز ارجاع یابد.

وی از اختصاص 32 میلیاردتومان برای شهر هوشمند در بودجه سال 99 شهرداری تبریز خبر داد و افزود: در راستای شهر هوشمند می خواهیم با شرکت های بزرگ سطح کشور مذاکره کرده و وارد مناقصه و مزایده شویم؛ دولت نیز حاضر به تخصیص 130 میلیاردتومان برای پیاده سازی این سیستم به صورت پایلوت در تبریز است.

وی با بیان این که شورای شهر تبریز درصدد تحقق چند بُعدی شهر هوشمند است، گفت: در وهله نخست باید شهرداری به صورت شفاف و هماهنگ شده هوشمندی خود را نشان دهد؛ به طور مثال در کمیسیون های ماده 100 اتفاق خوبی افتاده به طوری که پرونده های قطور در حال یک برگه شدن است که احتمالا این یک برگ ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی برای تعیین یکی از مناطق تبریز به عنوان پایلوت شهر هوشمند در کشور

رایزنی برای تعیین یکی از مناطق تبریز به عنوان پایلوت شهر هوشمند در کشور