مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 06:252020-06-09فرهنگي

جایزه هایی که خیلی زخمی شده اند


احمد حسن زاده درحالی از کیفیت داستان کوتاه ایرانی دفاع می کند که معتقد است جایزه های خصوصی خیلی زخمی شده اند و جایزه های به جامانده «بازمانده های یک نبرد نابرابر» هستند.

- احمد حسن زاده درحالی از کیفیت داستان کوتاه ایرانی دفاع می کند که معتقد است جایزه های خصوصی خیلی زخمی شده اند و جایزه های به جامانده بازمانده های یک نبرد نابرابر هستند.

نویسنده کتاب آه ای مامان که در بخش مجموعه داستان نوزدهمین و بیستمین دوره جایزه مهرگان ادب بهترین مجموعه داستان شناخته شده است، در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت کیفی داستان های کوتاه ایرانی و نشر آن ها در سال های اخیر اظهار کرد: من از کیفیت داستان کوتاه در ایران خیلی دفاع می کنم، چون واقعا فوق العاده است، یعنی اگر از 20 - 25 سال اخیر تا همین امروز به آن نگاه کنیم، داستان های کوتاه بسیار فوق العاده ای نوشته شده است.

رمان نفس بلند، زندگی باثبات تر، شرایط اقتصادی درست تر و وضعیت نشر قوی تری از آن چه امروزه نویسندگان ایرانی دارند، می خواهد.

به جرأت می توانم بگویم داستان هایی در ایران نوشته شده که شاید از بهترین داستان های کوتاه در 20 سال اخیر دنیا بوده باشند.

او با اشاره به این که مخاطبان ایرانی بیشتر رمان می خوانند، گفت: اما وقتی وارد وضعیت نشر ایران می شویم، می بینیم که داستان کوتاه فارسی در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جایزه هایی که خیلی زخمی شده اند

جایزه هایی که خیلی زخمی شده اند