مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 خرداد 1399 ساعت 04:502020-06-09اقتصادي

تنها 15 درصد پساب های خانگی مازندران تصفیه می شود!


مدیرکل محیط زیست مازندران با بیان اینکه تنها 15 درصد پساب های خانگی مازندران تصفیه می شود، گفت: این میزان نسبت به نقاط دیگر کشور حدود 3 برابر کمتر است و به بزرگترین مشکل این استان بدل شده است.

- حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد اداره کل محیط زیست مازندران در مقابله با کرونا، با اشاره به اینکه کشورمان در کنترل این بیماری در دنیا سرآمد بود، اظهار کرد: با توجه به تحریم هایی که کشورمان در آن قرار دارد، کنترل این بیماری، مشارکت مردم و کمک آنها به دولت، نشان می دهد که مجموعه نظام به خوبی عمل کرده است.

وی با بیان اینکه پروتکل ها و توصیه های بهداشتی را در سازمان محیط زیست مازندران آن را بومی و اجرایی کردیم، تصریح کرد: وارد نشدن گردشگر به مناطق محیط زیستی یکی از مهم ترین کارهایی بود که در زمان پیک کرونا در دستور کار قرار دادیم و البته به دلیل پیشگیری از شیوع موج دوم همچنان این محدودیت تداوم دارد.

مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به اینکه علاوه بر ضدعفونی اداره کل و محیط بانی ها و غیره، در محله ها و روستاها، ابلاغ شد تا نهایت همکاری با مجموعه بهداشتی و کادر درمانی صورت بگیرد، گفت: محیط بانان همچون کادر درمانی و نیروهای انتظامی در ایام قرنطینه خانگی، در میدان بودند و متاسفانه تعداد زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 15 درصد پساب های خانگی مازندران تصفیه می شود!

تنها 15 درصد پساب های خانگی مازندران تصفیه می شود!